آشنایی با ابزارهای نرم افزار افتر افکت
نوشته شده توسط : علی

1) قلم ابزار / ماسک

ابزار قلم به شما امکان می دهد با ترسیم یک قله یک به یک خط یا شکل را ایجاد کنید. ما می توانیم از این روش برای مخفی کردن ناحیه خاصی از یک لایه استفاده کنیم و همچنین می توانیم از آن برای طراحی یک لایه تازه از شکل استفاده کنیم. اینها می توانند به عنوان ابتدایی ترین انگیزه آن در نظر گرفته شوند ، اما این ابزار همچنین به شما امکان می دهد تا مسیرها را بکشید و تغییر دهید.

ما می توانیم از این مسیرها به عنوان دستورالعمل موقعیت استفاده کنیم تا لایه بتواند متن را طی کند و همچنین برای متن ، در صورت تمایل آن را به شخصیت گسسته ببندد. در همین روش ، می توانید اثر سکته مغزی را به لایه ای مساوی ثبت کنید ، یک مسیر قابل تغییر را در طول مسیر ذکر شده ترسیم کنید که یک جایگزین روش تر برای ایجاد سکته مغزی لایه ای شکل است که به صورت زنده ساخته شده است.

با کمک این برنامه های بی شماری ، از ابزار قلم می توان برای عکسبرداری ، تولید آثار هنری و دستیابی به تنوع جلوه های متن طراوت مانند حرکت منحنی یا دست خط تقلید استفاده کرد.
دوره محبوب در این گروه
فروش
آموزش افتر افکت (1 دوره ، 3+ پروژه) 1 دوره آنلاین | 3 پروژه دستی | 20+ ساعت | گواهی تأیید تکمیل | دسترسی به طول عمر
4.5 (1،864 رتبه بندی)
قیمت دوره
149 دلار 399 دلار
مشاهده دوره
دوره های مرتبط
Adobe Premiere Pro Tutorial (2 دوره ، 7+ پروژه) همه در یک بسته نرم افزاری طراحی (280+ دوره ، 100 پروژه)

ابزار قلم

ابزار قلم
2) دوربین

قرار دادن چشم انداز به صحنه می تواند به فروش آن کمک کند ، و اغلب ممکن است مورد نیاز باشد ، بیشتر در هنگام کار به صورت سه بعدی. لایه های دوربین این ترکیب را مطابق با دوربین نوری قاب می کنند که معمولاً براساس فناوری دوربین واقعی تکمیل می شود. در مورد دوربین ها ، می توانید از مهارت های سینمایی خود با حرکات و زوایای خوب استفاده کنید. در حالی که دوربین ها می توانند از نظر فنی به عنوان یک لایه 3 بعدی پیروز شوند ، می توانید با جابجایی از یک قسمت از قاب به بخش دیگر ، از آنها برای ساخت سری 2 بعدی استفاده کنید.

ابزار دوربین

ابزار دوربین
3) لایه های شکل

لایه شکل بهترین مکان برای شروع است. لایه های شکل 2 اشیاء یکنواخت و بصری هستند که توسط مصرف کننده از طریق ابزار قلم یا با شکلی ثابت که After Effects ارائه می دهد ، از نظر جسمی تولید می شوند ، مانند بیضی ، مستطیل یا پنج ضلعی.

لایه های شکل به شما امکان می دهد خصوصیاتی مانند سکته مغزی آنها (یک شبح فرم) ، پر کردن (ناحیه داخلی شکل درون سیلوت) و حتی جزئیات خاص مانند گرد بودن گوشه را شخصی سازی کنید. به دلیل شخصی سازی قابل توجه آنها ، آنها برای ایجاد سریع شکل های مداوم ، الگوهای پیچیده و هنر 2 بعدی مناسب هستند.

با این حال ، باید در نظر داشته باشید که لایه های شکل ، قدرت پردازش را طلب می کنند و بیشتر باید از عدم تحمل استفاده شوند. اگر فقط به چیزی بسیار آسان نیاز دارید ، ممکن است گزینه دیگری برای جابجایی به لایه جامد باشد.

لایه های جامد کاملاً مفید هستند ، اما به اندازه کافی پیچیده نیستند که بتوانند توضیحات کاملی را برای توجیه کامل ارائه دهند. آنها صرفاً یک لایه شکل و بدون خصوصیات ساختاری فراتر از رنگ ، ابعاد و خصوصیات تبدیل 2 بعدی استاندارد مانند مقیاس ، موقعیت و چرخش هستند.

لایه شکل
4) توطئه های تو در تو لانه سازی / Preposposing

هرچه زمان پروژه شما پیچیده تر می شود ، متوجه خواهید شد که کارهای شما پیچیده و در نتیجه هدایت کردن دشوار است. Precomposing ویژگی حیاتی برنامه ریزی پروژه است که به شما امکان می دهد کار خود را در بخش های جمع و جور تقسیم کنید.

اگر از نظر فنی صحبت کنید ، پیش مقدمه را می توان به عنوان یک ترکیب دانست. با این حال ، در محیط اطراف پروژه خود ، یک پیش ساز کامپوزیتی است که به شما در ارائه اهداف کم حجم در یک ترکیب اصلی کمک می کند تا نتیجه نهایی را ارائه دهد.

برای این که یک کلاس از لایه ها از پیش تنظیم شوند ، روی آنها تأکید کنید ، با کلیک راست کلیک کنید و Precompose را انتخاب کنید. این امر آنها را در ترکیب خود قرار می دهد كه می توانید مشابه آنچه را كه برای یك لایه انجام می دهید تغییر دهید.
5) لایه تنظیم

آنها انگیزه ای مشابه آهنگسازی را ارائه می دهند ، جایی که کاملاً مورد نیاز نیستند ، اما یک روش سریع تر و منطقی تر در مقایسه با عملیات پیچیده ارائه می دهند. این لایه ها دقیقاً مانند لایه ای جامد عمل می کنند ، اما از آنها فقط برای تغییر لایه های زیر آن استفاده می شود. این لایه به خودی خود مانند یک تصویر خالی عمل می کند ، اما هنگامی که در بالای لایه های دیگر قرار می گیرد ، هر جلوه ای که در لایه ها ثبت شده باشد. می توان آن را پنهان کرد ، ابعاد قابل تنظیم است ، و دقیقاً مطابق لایه جامد ، خاصیت تبدیل لایه تنظیم را تغییر می دهد ، و هر منطقه ای که پاکت می کند تحت تأثیر آن قرار می گیرد. استفاده بیش از حد از آن ویژگی ویژگی های پیش نویس را مجبور به افزایش زمان ارائه شما می کند ، بنابراین لایه های تنظیم برای شرایطی که می خواهید یک اثر را به طور کلی ثبت کنید ، مناسب است.
6) پیگیری مات

ابزار قلم نیز در مورد مات آهنگ بسیار مهم است. یک مات آهنگ از یک لایه برای پنهان کردن لایه دیگر با توجه به درخشندگی یا دید لایه ای که ماسک شده است استفاده می کند. به عنوان مثال ، اگر یک لایه را روی Alpha Matte قرار دهید ، ظهور آن را به مناطق غیر شفاف لایه بالای آن محدود می کند. مات معکوس آلفا محدود خواهد شد




:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: